kowal165

ursus c-330

38 postów w tym temacie

Bez problemu wszystko sie kupi....a te regenerowane to pozal sie boze..pojezdzi sie troche ..i znowu wymiana...Nowy blok kosztuje około 2 tys..niedawno kupowałem i robiłem cały silnik..bo tył mam prawie nowy i szkoda go sprzedac..a teraz mam cały prawie nówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam kosztowny problem z ciapkiem >:(

rozebrałem silnik i okazało się że blok jest do wymiany

jaki kadłub byście mogli mi polecić {firma} i gdzie ?

a może lepiej kupić cały silnik używany ?

jest tego sporo na allegro większość od widlaków

http://moto.allegro....&category=99022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mało robi jakieś 250-300 mh/rok głównie przejazdy{+tur} i opryski

w moim rejonie jest mało silników od widlaka, pojechałem do gostka {ponad 100km} mówił że ma trzy i wszystkie dobre

a wszystkie były zjeb@ne myślałem że mnie trafi sz... inne są jeszcze dalej chyba trochę jeszcze poczekam

a te nowe bloki to import pewnie z Indii lub Chin :-\ :-\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłeś już gdzieś jakie są ceny nowych kadłubów?

Może spróbuj dowiedzieć się gdzieś gdzie regenerują silniki. Może akurat mają jakąś dobrą używkę, co by Ci w dobrej cenie dorzucili przy okazji całego remontu. Tutaj znalazłem jakiś zakład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w pniewach masz zakład (tani ale dobrej opini nie słyszałem)

mogę polecić motorem kostrzyn wlkp (drożej ale w miarę chociaż też czasem coś przeoczą)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są tylko dwie opcje nowy blok albo drugi silnik {używany} :-\

remont starego raczej nie jest możliwy bo blok jest pęknięty między tulejami na obydwóch grodziach

jakby to pospawać i przeszlifować to czy jest jeszcze w Polsce jakaś firma co się tego podejmie ?

myślałem nawet o http://www.wzl2.mil....ndex.php?cid=93

tylko ile by to kosztowało ??? ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak to powinno wyglądać z tymi uszczelniaczami-odrzutnikami na tyle wału korbowego

to znaczy jest kilka opcji odrzutnik,uszczelniacz,odrzutnik i uszczelniacz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurcze ale jak to zamontować ??? bo u mnie w jednym jest uszczelniacz

a w drugim odrzutnik i właśnie myślałem o Twojej opcji

przykręciłeś obcięty odrzutnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z turem 1 w ursusie c 330. No nie jest to problem ale nie chce mi zabardzo podnośić dlaczego ? Czy można to zmieńić ? Czy pompa do wymiany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze sprawdź poziom oleju w skrzyni, jeśli jest za mało będzie problem z podnoszeniem.

Problem narastał stopniowo, czy nagle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oleju miał na min i dolałem 5 litórw więc powinno być dobrze. tak nagle np. wywoże gnój (obornik) ugnieciony to jak sie wbije w niego to już nie podniesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się