pablo78

Użytkownicy
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pablo78

  • Rank
    Świeżak
  1. Witam! Temat już trochę przestarzały, ale nawiąże do niego. Zakupiłem w kwietniu tego roku siewnik zbożowy Ursusa. W połączeniu z agregatem uprawowym całkiem fajna maszyna, dobrze sieje, dość głęboko. Ogólnie byłem zadowolony, aż do momentu jak 3 tygodnie temu zepsuł się i to przed rozpoczęciem siewu. Oczywiście był jeszcze na gwarancji, więc zgłosiłem awarię dilerowi, a on przesłał części (główna skrzynia) do serwisu... I tu zaczeły się "szopki". Z łaską uznali gwarancję, bo niby pierwsza skrzynia im strzeliła po takim krótkim czasie eksploatacji, po czym zaczeli ściągać część do tej skrzyni (nie całą skrzynię) z Włoch. Później okazało się, że ta część jest w Polsce, tylko nie do końca wiadomo gdzie, więc zaczeli lokalizować. Jak już znaleźli to wysłali przez pocztę Polską (zamiast kurierem - bo mała paczka) i części do dnia dzisiejszego ni widu ni słychu... A żytko jakoś samo na pole nie chce wyskoczyć ;) Siewnik super, ale strzeżcie się serwisu Ursusa!!! Niedbaluchy i cwaniaki!!!