Sign in to follow this  
Followers 0
kowal165

Ursus C-330

52 posts in this topic

Bez problemu wszystko sie kupi....a te regenerowane to pozal sie boze..pojezdzi sie troche ..i znowu wymiana...Nowy blok kosztuje około 2 tys..niedawno kupowałem i robiłem cały silnik..bo tył mam prawie nowy i szkoda go sprzedac..a teraz mam cały prawie nówka

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam kosztowny problem z ciapkiem >:(

rozebrałem silnik i okazało się że blok jest do wymiany

jaki kadłub byście mogli mi polecić {firma} i gdzie ?

a może lepiej kupić cały silnik używany ?

jest tego sporo na allegro większość od widlaków

http://moto.allegro....&category=99022

Share this post


Link to post
Share on other sites

mało robi jakieś 250-300 mh/rok głównie przejazdy{+tur} i opryski

w moim rejonie jest mało silników od widlaka, pojechałem do gostka {ponad 100km} mówił że ma trzy i wszystkie dobre

a wszystkie były zjeb@ne myślałem że mnie trafi sz... inne są jeszcze dalej chyba trochę jeszcze poczekam

a te nowe bloki to import pewnie z Indii lub Chin :-\ :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrzyłeś już gdzieś jakie są ceny nowych kadłubów?

Może spróbuj dowiedzieć się gdzieś gdzie regenerują silniki. Może akurat mają jakąś dobrą używkę, co by Ci w dobrej cenie dorzucili przy okazji całego remontu. Tutaj znalazłem jakiś zakład.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w pniewach masz zakład (tani ale dobrej opini nie słyszałem)

mogę polecić motorem kostrzyn wlkp (drożej ale w miarę chociaż też czasem coś przeoczą)

Share this post


Link to post
Share on other sites

są tylko dwie opcje nowy blok albo drugi silnik {używany} :-\

remont starego raczej nie jest możliwy bo blok jest pęknięty między tulejami na obydwóch grodziach

jakby to pospawać i przeszlifować to czy jest jeszcze w Polsce jakaś firma co się tego podejmie ?

myślałem nawet o http://www.wzl2.mil....ndex.php?cid=93

tylko ile by to kosztowało ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak to powinno wyglądać z tymi uszczelniaczami-odrzutnikami na tyle wału korbowego

to znaczy jest kilka opcji odrzutnik,uszczelniacz,odrzutnik i uszczelniacz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurcze ale jak to zamontować ??? bo u mnie w jednym jest uszczelniacz

a w drugim odrzutnik i właśnie myślałem o Twojej opcji

przykręciłeś obcięty odrzutnik ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z turem 1 w ursusie c 330. No nie jest to problem ale nie chce mi zabardzo podnośić dlaczego ? Czy można to zmieńić ? Czy pompa do wymiany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze sprawdź poziom oleju w skrzyni, jeśli jest za mało będzie problem z podnoszeniem.

Problem narastał stopniowo, czy nagle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleju miał na min i dolałem 5 litórw więc powinno być dobrze. tak nagle np. wywoże gnój (obornik) ugnieciony to jak sie wbije w niego to już nie podniesie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0