Napisano Kwiecień 1, 2011 (edytowany) · Zgłoś post nowy środek http://www.agro.basf.pl/pl/common/tiles/static.jsp?page=uprawy/zboza/medax_top/Medax_Top.html&pageId=930461 jedną z substancji jest chlorek mepikwatu {ten sam co ma caryx} Edytowano Grudzień 27, 2018 przez jarki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Napisano Kwiecień 29, 2011 · Zgłoś post Witam!!! Zastanawiam się,czy teraz nie opryskać pszenżyta Cerone ( 0,5l/ha), tak na wszelki wypadek, bo jest bujne, a dostało tylko 120kg N. Faza to drugie kolanko, jak myślicie opryskać teraz, czy czekać? Cerone można stosować niby nawet jak jest liść flagowy. Proszę o rady, nie mam doświadczenia w tym temacie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Napisano Kwiecień 30, 2011 · Zgłoś post Ja bym nie pryskał-po pierwsze dlatego,że teraz zaczyna się faza rozwojowa tzw. "wielki okres" i osobiście nie używałbym w tym okresie regulatorów wzrostu a po drugie dlatego,że coś mi się wydaje,że pogoda sama skróci bo już się pomału sucho robi a jeśli się okaże,że popada i łan wciąż będzie się ładnie zapowiadał to wolał bym dać ten etefon w fazie BBCH 37 jako hamulec no i oczywiście w mniejszej dawce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Napisano Kwiecień 30, 2011 · Zgłoś post Masz rację narazie sucho na polach. BBCH 37 powinno być za jakiś tydzień, półtora? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Napisano Maj 2, 2011 · Zgłoś post Za tydzień to na pewno jeszcze nie będzie. U mnie w planach był CCC a później Cerone lub Moddus ale kto zgadnie czy będzie sucho? Jak nie skrócę pszenicy to jak most będzie leżała przy wilgotnej aurze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Napisano Maj 2, 2011 · Zgłoś post Dam jednak 0,5l/ha Cerone ( zalecają 1l) razem z fungicydem, tak dla "uspokojenia" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach