mmaattii

ZETOR

22 postów w tym temacie

Kupiłem zetorka 7745 i aby włączyć wałek wom muszę włączyć kompresatorek i nabić ok 6 atmosfer żeby włączyc wałek, i tu moje pierwsze pytanie czy można by to jakoś przerobić by włączać wałek tylko mechanicznie? a drugie pytanie odnosi sie do samej pneumatyki, co może być nie tak, jadę z przyczepą i jak pierwszy raz zahamuję to powietrze schodzi i hamulce działają ale potem pomimo że kompresator jest nadał włączony już nie bije ciśnienia. co jest nie tak? proszę was o jakieś porady bo czas goni i ciągnik musi byc sprawny przed sianokosami. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc ma wlaczanie tylko mechaniczne bo pneumatyczne juz nie dziala i to od wielu lat -jak u mnie , od tego jest reczna wajcha, bo na nozne moze by sie dalo przerobic tylko trzeba by bylo na to dobry pomysl i duzo roboty. na hamulcach pneumatycznych sie nie znam..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem za duży trzeba sporo więcej wydawać na sprzęt do niego 

Kup jakąś czwórkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ansu

Ojciec też przełamał Zetora Forterre z 3 m agregatem, jak zaczynał przygode z poważnym rolnictwem. Dzisiaj ta Forterra służy do opryskow i nie zamienilbym jej nawet na żadnego JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przydał by się jakiś bojkot czeskich firm w zamian za to co oni nam robią 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie dobrze się zetory sprzedają. Nie wiem z jakiego powodu. Nie są jakieś szczególne na tle konkurencji.

Ursus niby to samo, ale jakoś nie przekonuje rolników.

Edytowano przez Magic fly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry,

może ktoś z posiadaczy ciągnika Major 80CL powiedzieć jak szybko opada podnośnik? W ciągniku jest regulacja, ale narzędzia opadają niezbyt szybko. Masa maszyn zawieszonych na podnośniku 200-500 kg. Mimo regulacji TUZ najszybciej opada w położeniu pływającym (float). Tak ma być, czy to jest wadliwy egzemplarz?

Edytowano przez jarki
Major 80CL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś podesłał jakiś filmik łatwiej by było ocenić, porównać. Tak to tylko można gdybać.

__________________________________

 

Edytowano przez jarki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od pozycji transportowej do pozycji 1 (tuż przed float) podnośnik opada bardzo wolno i nie da się tego regulować. Przestawienie wajchy w pozycję float powoduje, że podnośnik opada zależnie od tego jak jest ustawione pokrętło przy siedzeniu. Teraz jest to dość szybko. Drobna korekta wysokości trwa wieki i jest to wkurzające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam orientuje się ktoś jeżeli chodzi o elektrykę wszystkie światła świecą oprócz przednich w ogóle na nich prądu nie ma co może być stacyjkę też wymieniałem Zetor 7011 

Edytowano przez ikcomas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A bezpieczniki? Móga też wtyczka za skrzynką bezpieczników się zsunąć. Najlepiej od stacyjki iść po kablu. 

Edytowano przez Marecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A niema wtyczki-łącznika po drodze od świateł do stacyjki ,idż po kablu od świateł do stacyjki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź jakąkolwiek żarówkę samochodowa i dwa kable,zrób se "próbówkę".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się