mmaattii

ZETOR

23 posts in this topic

Kupiłem zetorka 7745 i aby włączyć wałek wom muszę włączyć kompresatorek i nabić ok 6 atmosfer żeby włączyc wałek, i tu moje pierwsze pytanie czy można by to jakoś przerobić by włączać wałek tylko mechanicznie? a drugie pytanie odnosi sie do samej pneumatyki, co może być nie tak, jadę z przyczepą i jak pierwszy raz zahamuję to powietrze schodzi i hamulce działają ale potem pomimo że kompresator jest nadał włączony już nie bije ciśnienia. co jest nie tak? proszę was o jakieś porady bo czas goni i ciągnik musi byc sprawny przed sianokosami. Z góry dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiekszosc ma wlaczanie tylko mechaniczne bo pneumatyczne juz nie dziala i to od wielu lat -jak u mnie , od tego jest reczna wajcha, bo na nozne moze by sie dalo przerobic tylko trzeba by bylo na to dobry pomysl i duzo roboty. na hamulcach pneumatycznych sie nie znam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem za duży trzeba sporo więcej wydawać na sprzęt do niego 

Kup jakąś czwórkę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ansu

Ojciec też przełamał Zetora Forterre z 3 m agregatem, jak zaczynał przygode z poważnym rolnictwem. Dzisiaj ta Forterra służy do opryskow i nie zamienilbym jej nawet na żadnego JD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na razie dobrze się zetory sprzedają. Nie wiem z jakiego powodu. Nie są jakieś szczególne na tle konkurencji.

Ursus niby to samo, ale jakoś nie przekonuje rolników.

Edited by Magic fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień Dobry,

może ktoś z posiadaczy ciągnika Major 80CL powiedzieć jak szybko opada podnośnik? W ciągniku jest regulacja, ale narzędzia opadają niezbyt szybko. Masa maszyn zawieszonych na podnośniku 200-500 kg. Mimo regulacji TUZ najszybciej opada w położeniu pływającym (float). Tak ma być, czy to jest wadliwy egzemplarz?

Edited by jarki
Major 80CL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybyś podesłał jakiś filmik łatwiej by było ocenić, porównać. Tak to tylko można gdybać.

__________________________________

 

Edited by jarki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pozycji transportowej do pozycji 1 (tuż przed float) podnośnik opada bardzo wolno i nie da się tego regulować. Przestawienie wajchy w pozycję float powoduje, że podnośnik opada zależnie od tego jak jest ustawione pokrętło przy siedzeniu. Teraz jest to dość szybko. Drobna korekta wysokości trwa wieki i jest to wkurzające.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam orientuje się ktoś jeżeli chodzi o elektrykę wszystkie światła świecą oprócz przednich w ogóle na nich prądu nie ma co może być stacyjkę też wymieniałem Zetor 7011 

Edited by ikcomas

Share this post


Link to post
Share on other sites

A bezpieczniki? Móga też wtyczka za skrzynką bezpieczników się zsunąć. Najlepiej od stacyjki iść po kablu. 

Edited by Marecki

Share this post


Link to post
Share on other sites

A niema wtyczki-łącznika po drodze od świateł do stacyjki ,idż po kablu od świateł do stacyjki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weź jakąkolwiek żarówkę samochodowa i dwa kable,zrób se "próbówkę".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Podczas jazdy Major 80 mi wyhamował, ciężko jedzie jakby coś go hamowało. Na N wszystko spoko, holowanie bez problemu. Miał ktoś taki przypadek? Z góry dziękuję.

Edited by ikcomas
Major 80 i ort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now