gom

Pogoda

5,508 posts in this topic

u nas w tym tygodniu padało tylko 2 razy:

pierwszy raz 3 dni drugi 4.dni

masakra. do poludnia , slonce,sucho, potem popada.

wczoraj, "wysuszyłem" siano, 60 balotów zrobiłem, jak pierdykneło to z 2 dni w łąki wjechać sie nie da. - pierniczona ekologia, kośne od sierpnia,

żniwa właściwie to chyba we wrześniu będą.

piękny rok: wymroziło, wysuszyło, zapadało, jeszcze tylko śnieg w pażdzierniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie susza nie da sie podorywki zrobic nie padał taki dobry deszcz z 2 tyg w okolicy juz po zniwach zastali najwieksi i to maja jarki do koszenia. Susza trzeba deszczu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W koncu pada:) U mnie w okolicy juz posieli nawozy pod rzepak teraz głeboka orka i siew ale po deszczu około 20 sierpnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamil, a u nas wkońcu słońce, slonecznie było w sobotę, niedzielę. w końcu żniwa zaczęte :) dziś piękne słoneczko, a od jutra? tydzień przelotnych opadów ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj rano ładny drobny deszczyk pogoda dopisuje rano po nawozy orka i siew rzepaku oby tak dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

działać można tylko w taką suszę to trzeba mieć dobrego konia

a do niego pług na warunki ekstremalne i cysternę paliwa >:(

nawet jak zaorzemy to jakie będą wschody

jednym słowem bez deszczu cienko to wodzę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie robiłem żadnych uprawek pożniwnych w rzepaku i myślę ze wyszło mi to na dobre bo jest sporo wilgoci to pewnie za sprawą ściółki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak pisałem wcześniej nic nie robiłem , ściernisko było po jarym tak ze za wielkie samosiewy nie były

Share this post


Link to post
Share on other sites

sucho za sucho na orke. Trzeba deszczu ale czuje deszcz koło niedzieli albo jak zeszłego roku sucha jesien nie rowne wschody, jednym słowem lipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamil, heh a u nas jest mokro, słońca nada, heh. wczoraj polalo, ns podwórzu błoto, a w niektórych miejscach w pole nie ma poco wjeżdżać. chciałem dziś po siano na łąkę jechać ale nie ma szans wyjazdu.

ja poproszę slonecznie, bez opadów od 28 września z półtora tygodnia. kuku czas ciąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prokamil ty to jesteś szczęściarz zawsze macie śnieg napewno jesteś z podlasia

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to mnie też szczęście dopisało ;D

dzisiaj w końcu ładnie napadało,

temperatura od kilku dni 6-10*C

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie by mogło popadać jeśli będą mrozy bo jak na razie to śniegu bardzo mało

 

a u mnie wczoraj trochę popadalo, ale dość dobrze wiało i drogi koszmarne, a jeszcze w południe chwalilem się kissmyemu jakie to one czyste :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurcze -11*C nad ranem

śniegu niemal niema zaczyna się nerwówka a zapowiadają jeszcze zimniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

-11 dziś rano nie powinno być żle śniegu niema ani śnieżynki ale roślinki zachartowane ,dobrze że idzie odwilż bo buraki jeszcze nie odebrane

 

Byle do wiosny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now