jarki

Pompy przechowywanie paliwa

25 postów w tym temacie

Chodzi mi po głowie zrobienie jakiejś pompy do przelewania paliwa

Kupiłem kiedyś taką na korbę i się zacina może zbyt tanią nabyłem

Następnie przyszło mi do głowy wykorzystanie takiej od samochodu

Okazuje się że one mają mała wydajność bo wiadomo ile auto pali

Znalazłem na allegro o większej wydajności ale się zje.ała china 

Kiedyś znajomy miał pompę podnośnika od 330 jakieś to kiepskie 

Inni podobno wykorzystują pompy od pralki sam już nie wiem 

Tylko mi nie piszcie o jakichś gotowych zbiornikach za pięć koła

 

A biorę pod uwagę kupno nowej sprawdzonej za 100-300 zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto chyba trochę dołożyć i kupić jakiś poludzki dystrybutor bo młodszy nie będziesz. Najtaniej to chyba taki podłączany do akumulatora, wydajność na pewno lepsza niż pompy na korbę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 lata używałem taką 230V 550W 60L/MIN za około 250zł  mam pistolety nie automatyczne licznik elektroniczny K24. Obecnie kupiłem zbiornik 2500l zamiast mauzerów

Pistolet oddam za flaszę nawet możemy wypić razem jak będzie mało to drugą postawie.

 

Chociaż pompa i licznik też mi nie potrzebne

 

 

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Panowie wszyscy macie rację ale tu zawsze trzeba zamontować zawór zwrotny

Czyli w takim wydaniu mamy do czynienia ze stacjonarną "stacją paliwa" mauzer itd 

Moja pompa ma być mobilna tylko się nie śmiejcie że na nocny szaber :D 

Musi być zatapialna lub ssać i tu jest trudniej 

Edytowano przez jarki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na nocny szaber to najlepsza taka jak pisałem na początku.

https://allegro.pl/oferta/pompa-pompka-do-spuszczania-paliwa-wody-12v-38mm-6765076765

Nawet znośna wydajność, robią też takie że zamiast wtyku do gniazda zapalniczki są zakończone krokodylkami do akumulatora, są chyba też na prąd przemienny (czyt. 230V).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, jarki napisał:

Następnie przyszło mi do głowy wykorzystanie takiej od samochodu

Okazuje się że one mają mała wydajność bo wiadomo ile auto pali

Znalazłem na allegro o większej wydajności ale się zje.ała china 

To była dokładnie tak pompka rok wytrzymała ładnie chodziła 

Przyszło ochłodzenie i podczas lania do TDI około 60 litrów padła 

Może coś podobnego z większą wydajnością byłoby mocniejsze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ba pompie olejowej od bizona ale nieporęczne to było. Potem tak i ona sama zasysa

POMPA-DO-OLEJU-SILNIKOWEGO-OPALOWEGO-CPN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dajesz gwarancję że one zassają ON ?

https://allegro.pl/oferta/pompa-oleju-silnikowego-opalowego-paliwa-cpn-230v-8853945022?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Wirnikowe bez szans natomiast zębate wydaje się że możliwe 

Co Pany powiedzą o takim wynalazku https://allegro.pl/oferta/verke-pompa-pompka-do-oleju-ropy-50l-min-12v-8859770811?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Edytowano przez jarki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta pierwsza łopatkowa 550W (jak w dojarce) taką mam i zasysa bez problemu stojąc na prawie pustym muzerze i daje z pistoletem automatycznym i filtrem realnie na liczniku pokazuje 54l/min. A ta druga 160W to raczej ...

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, jarki napisał:

Tak Panowie wszyscy macie rację ale tu zawsze trzeba zamontować zawór zwrotny

Czyli w takim wydaniu mamy do czynienia ze stacjonarną "stacją paliwa" mauzer itd 

Moja pompa ma być mobilna tylko się nie śmiejcie że na nocny szaber :D 

Musi być zatapialna lub ssać i tu jest trudniej 

Po co zawór zwrotny ,ja mam podobną

 

2 godziny temu, ansu napisał:

 

POMPA-DO-OLEJU-SILNIKOWEGO-OPALOWEGO-CPN

kabel z prądem przyklejony taśmą do węża aż do pistoletu na końcu wyłącznik zwykly od lamki nocnej i sobie lałem ,obecnie mam zbiornik,tylko moja musiała być zalana ,moja ma na pompie odpowietrznik mały korek ,gwint pasował na kranik spustu wody z chłodnicy c-330,więc nie było problemu

Edytowano przez miwigos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do bimbru taki wężyk?

Mam kręconą i działa od 2006r.

W mauserze to się "lipna"ropa rozwarstwia i pompy wtryskowe siadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra sprawa, tylko ta końcówka z kulką potrafi wypaść z węża i zostać w zbiorniku :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mądrale do spuszczania to można sobie kupić taką gruszkę specjalną 

Kiedyś widziałem też od jakiegoś francuza renauta czy peugeota na wężu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musi być elektryczna ? bo mam na myśli ręczną, skrzydełkową tania i sama zasysa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam zawsze było tanio i zęby bron się odginały do tyłu.

Moja kupiona na bazarze w Gołańczy-tylko pewnie nie ma tylu mtg nakręcone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nie tej kręconej kolbą dawno już nie używam trzeba drugiego do trzymania pompy 

Ona od początku była jakaś felerna kupiłem ją jakieś dwadzieścia lat temu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam nurka ;) Chodziło mi o ten post powyżej. Kończyłem wczoraj produkcję wialni, szukałem w necie informacji na temat sit, przegród itp i trafiłem gdzieś właśnie na identyczny tekst z tą pompą. Facet się loguje, gdzie popadnie i pmag kopiuj wklej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się